tiistai 10. maaliskuuta 2009

Lumene Berryfun lipgloss & Arctic Glow Mineral Blush

Esittelyssä mun meikkipussukan vakkarituotteita merkiltä Lumene :)



Arctic Glow Mineral Blush, sävy Winter rose (Talvikki)

Mä halusin melko mattaisen, pinkin poskarin. Ja juuri sitä tämä tuote onkin! Ei liian pinkki, vaan vaalealle juuri sopivan luonnollinen hento ja raikas vaaleanpunainen. Mielialan ja muun meikin mukaan poskarin tummuutta on helppo itse säädellä. Tästä on tullut mulle ihan vakkari, NARSin Orgasmin rinnalle. Mun mielestä tämä vaan levittyy jotenkin tasaisemmin eli en ole kertaakaan onnistunut annostelemaan liikaa :)
Ja mikä erityisen iso plussa, tämä poskari ei korosta ihon punaisia näppyjä. Jotkut poskarit tekee mulla niin ja se on todella ärsyttävää.
Mun mielestä tästä löytyy juuri sopivasti pigmenttiä, ei tarvitse sutia kymmentä kerrosta, muttei myöskään tarvitse aamu- unisena olla turhan tarkka määrän kanssa.

Vas. sekoitus kumpaakin sävyä, keskellä tummempi sävy, oikealla vaaleampi sävy


Läheltä katsottuna poskarissa näkyy pieniä hileitä, mutta iholla mitään kimallusta ei kyllä näy. Ehkäpä tuo hohto antaa iholle kuulaan lookin.


Berryfun- huulikiilto, sävy 26 Rakkauden tunnustus

Mä bongasin tämän Cittarin ale-laatikosta vitosella. Kiillossa ei ole lainkaan hileitä, se on raikas persikkaan taittava pinkki. Pigmenttiä on juuri sopivasti, vaalentaa hieman mun luonnostaan tumman punaisia huuliani ja antaa niihin raikkaamman sävyn.
Joo, tämä kyllä tahmaa. Hiukset tarttuu kiinni jos osuu. Muttei kuitenkaan kuivata huulia, joten kelpaa mulle mainiosti arkikiilloksi.

Pientä swatchin poikasta :)

2 kommenttia:

  1. Kivan oloinen lämmin pinkki poskipuna, voisi melkein pistää harkintaan vaikka en ole vuosikausiin ostanut Lumenea. Onko tuossa hyvä pysyvyys?

    VastaaPoista
  2. En ole ainakaan huomannut, että häviäisi päivän aikana pois. Kyllähän se väri varmaan iltaan mennessä vähän hiipuu, muttei kyllä kokonaan lähde. Huomaisin sen omassa kalpea naamassani aika äkkiä :D

    VastaaPoista