tiistai 10. maaliskuuta 2009

Dior 5 couleurs Elegante

Tässäpä vähän testailumeikkiä Elegantella :) Tykkään kyllä tuosta paletista, mutta mulla on vähän hakusessa hyvät sävy- yhdistelmät. Vinkata saa, miten itse tykkään käyttää Elegantea!
Kuvissa sävyt eivät pääse missään nimessä oikeuksiin. Hohto ei valitettavasti näy :(

Pohjustus Lumene
Silmänalusilla Clinique All About Eyes concealer
Rajaus MAC Fluidline Blacktrack
Ripsari MF FLE


Luonnonvalossa




Ja vähän fiilistelyä ah- niin- ihanassa ilta-auringossa :)))




2 kommenttia:

  1. Hei!

    Oletko tilannut tuolta cheapsmells.comista? Olisin kiinnostunut tilaamaaan sieltä, mutta onkohan kuinka luotettava? kuinka nopeasti paketit saapuvat ja onko mahdottomat postikulut?

    Kiitos jo etukäteen! - Maua

    VastaaPoista
  2. Itse asiassa tuolta en ole ainakaan vielä tilannut. Mutta olen kuullut hyvää tuosta putiikista :) Että mahdollisesti saatan sieltä vielä tilaillakin... Aiotko hankkia tuoksuja vai meikkejä? Tuoksuja mulle on tullut Feeluniquesta (toimitusaika viikko, postareita ei tule. Muistettava 45e rajoitus tullien takia) sekä fragrancenetistä (toimitusaika n. 2vkoa, postareita tulee kohtuullisesti, mutta hinnat aikalailla halvempia kuin Feeluniquessa. Täällä myös 45e raja).
    Mä voisin oikeastaan kirjoitella tarkemmat kokemukset kaikista joista olen tilannut :)

    VastaaPoista