torstai 25. kesäkuuta 2009

Hellepäivän hehkutusta


Tässä meikissä ei ole sinänsä mitään uutta. Olin vaan itse kovin tyytyväinen lopputulokseen :) Eli käytin Diorin Graphic Lightsin vaaleinta v.punaista sisänurkassa, lämmintä vaaleanpunaista ulkonurkassa ja luomivaossa sekä tumminta pinkkiä ulkonurkassa. Kulmaluulla ja reilusti koko meikin päällä on MACin Vanilla pigmenttiä josta mä tykkään ihan älyttömästi! Kultaa ja vaaleanpunaista, mitä enempää voi tyttö toivoa?
No mahtavat ripset tietty! No, ei nämä mun luomuripset vedä vertoja tekoripsille, mutta kyllä MF FLE saa niissä ihmeitä aikaan. Oonko jo hehkuttanut tarpeeksi? :D
Rajauksena tuttu ja turvallinen MAC FL BT. Ja pohjustuksena oli UDPP+ MACin PP Bare study.





Voi mä melkein unohdin! Haluan esitellä Dior Mango Soda- huulikiillonkin :) Aivan ihanalle mangolle tuoksuva ja pitkään huulilla pysyvä kiilto sisältää melko reilusti monenvärisiä hileitä. Hileet on kuitenkin aika pieniä, eikä ne tunnu ikävästi huulilla. Mutta kyllä hohtaa! En saanut glittereitä näkymään kuvaan, mutta kyllä niitä on. Kiilto ei anna juurikaan sävyä, ehkä vaalentaa hiukan mun luonnostaan hyvin tummia huulia.


Huomenna sitten Dior 5 couleurs Tropical Light ja pari rajausjuttua ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti