sunnuntai 27. helmikuuta 2011

iHerb:Now Solutions Shea Butter & Cococare 100% Cocoa Butter The Yellow Stick



Now Solutions Shea Butter on mun rakas! Tuote, jota ilman en enää osaisi elää. Purkissa kovaa, mutta käteen kahmaistuna sulaa nopeasti paksun täyteläiseksi voiteeksi. Levittyy mainiosti ja pysyy iholla pitkään. Hoitaa ihoa ja auttaa sitomaan ihon kosteutta. Mä käytän tätä ihan koko kropalle ja toimii kuin unelma! Karheat kantapäät lähtee levittämällä jalkoihin yöksi reilusti karitevoita ja vetämällä sukat päälle :) Auttaa myös rohtuneisiin huuliin ja kuiviin kynsinauhoihin. Oikea monitoimituote! Eikä mitään muuta kuin karitevoita! Tätä voi huolella levitellä joka ilta iholle, ilman huolta lisäaineista :D

Cococare 100% Cocoa Butter The Yellow Stick tuoksuu ihan kaakaolle! Kaakaovoikin on ihan toimivaa, muttei jotenkin yhtä ihanaa kuin karitevoi. Kaakaovoi on todella kovaa, ainakin tässä stickissä, ja sen levittäminen on vaivalloisempaa kuin karitevoin. Itse en saa kerralla laitettua yhtä isoa määrää, joten olen käyttänyt kaakaovoita vain tietyille vartalon alueille. Tämäkin lienee äärimmäisen riittoisaa, johtuisiko siitä levittämisen hitaudesta :D

Näitä tuotteita voi ostaa iHerbistä.

2 kommenttia:

  1. Ihania nämä iHerb- postaukset! Tuo sheavoi on jo roikkunut siellä Wish Listillä jo aika kauan, pitäisi ehkä lopultakin tilata se (niin voisi tehdä myös whipped sheaa) ;)

    VastaaPoista
  2. Ehdottomasti kannattaa tilata! Mä olisin itse tilannut jo lisää edellisessä tilauksessa, mutta oli valitettavasti loppu :( Siis voi harmi, mun on pakko tehdä TAAS uusi tilaus... ;)

    VastaaPoista